Ajánlatkérés / Megrendelés

Az adatok beküldésével lehet ajánlatot kérni, vagy megrendelni kampányt, akciót, megjelenést stb., illetve jelentkezni a Hírnök Siker Klubba (részletek ITT).
Ha segítségre van szükség: Telefon: 06-70-257-8766   E-mail: hirnok@hirnok.hu

Az oldal alján található segítség! GYIK / Tippek

A *csillaggal jelöltek kitöltése kötelező!


LEHETŐSÉGEK

Tized kampány:
A jelképes árra, vagyis a 90 %-os kedvezményre úgy lehet jelentkezni, hogy meg kell osztani az oldalt, illetve az ajánlatot  (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, Google+, Linkedin…), amely azonnal több száz emberhez jut el a megosztás által. Egy-egy megosztást akár 3-400 ember láthat (bár sokaknak ezernél is több ismerőse van). Vagyis, például 10 megosztás legalább 2-3 ezer, de akár tízezer embert is elérhet célzottan! A lényeg, hogy ajánlják partnereink termékét, szolgáltatását valamilyen közösségi oldalon. (A tapasztalatok alapján, sokan a megosztásokat is tovább osztják, mert tetszik a lehetőség, vagy csak szeretnek másoknak ajánlgatni érdekességeket.) Jelentkezéshez kötelező a megosztás, de megosztásnál nem kötelező jelentkezni, vagyis szabadon osztható a termék, szolgáltatás. A kampány által ráirányítódik a figyelem a vállalkozásra, amely által önmagában is nő az ismertsége, értéke. Tökéletes lehetőség új üzlet, vagy termék bevezetésére, újabb partnerek, vásárlói körök megcélzására, forgalomnövelésre…
Tartalma:
– 3 hónap kiemelt megjelenés, Tized kampány (korlátlan megosztási lehetőséggel);
– a nyeremény átvételéről megjelenik egy plusz híroldal, ahol az átvétel pillanatáról készült fotó is megjelenik, ami újabb plusz reklám partnereinknek. (Tized önálló webcímei: www.10ed.hu,  www.tized.hu)

Extra kedvezmény: 
Cég, termék, vagy szolgáltatás kiemelt kampánya, amelyre az extra kedvezménnyel irányítódik hangsúlyozottan a figyelem! A termék, vagy szolgáltatás azonnal megrendelhető, lefoglalható. A foglaló kifizetése után automatikusan kerül kiállításra a számla, amely bemutatásával kedvezményesen igénybe veheti a szolgáltatást, vagy megvásárolhatja a terméket. (A foglaló összege a kedvezménnyel együtt kerül levonásra a helyszínen.)
Címjegyzék oldalunkon (amennyiben van), vagy a saját weboldal által bemutatásra kerülhet a cég is.
Tartalma: egyedi, jelentős(!) kedvezménnyel kiemelt termék-, vagy szolgáltatás oldal – amely megosztásokkal is népszerűsíthető. A reklám ereje kiemelt, újabb megosztások, népszerűsítések érhetőek el! (Extra kedvezmény önálló webcíme:  www.extrakedvezmeny.hu)

Címjegyzék, kiemelt megjelenés saját oldalon:
Az oldalra tevékenységi kör, vagy terület (ország, megye, település), illetve címszó alapján is rátalálnak a világháló bármely keresőjéből (Google, Yahoo! Bing…), vagy közvetlenül honlapunk szűrői által. Mintegy 100 féle lehetőség van közösségi és egyéb megosztásra, ajánlásra, továbbításra, kiemelésre… (Facebook, Messenger, Viber, Google plus, Twitter, Pinterest, Gmail…)
Honlapunk látogatói célzott kampányok által, kedvezményes lehetőségek keresésénél, illetve terület, vagy címszó szűrésnél a címjegyzék oldalaival, ajánlataival is találkoznak – így például, ha valaki saját városában keres játékot, találkozik a többi partnerünk bemutatkozó oldalával és korábbi kampányaival is.
Tartalma: információs felület (fotó, cím, telefon stb.), plusz önálló  oldal, amelyre elhelyezhető reklám, bemutatkozó cikk, térképes megjelenítés, YouTube reklámspot és egyéb információ, akár saját honlapra vezető lehetőséggel! (A linkek nagyon fontos tényezők lehetnek keresőoptimalizálás szempontjából.)
(Címjegyzék önálló webcímei: www.cimjegyzek.hu; www.vipjegyzek.hu, www.cegvip.hu)

MOBILKUPONOK:
A www.mobilkuponok.hu oldalról elérhető listában azok a partnereink találhatóak, akik kedvezményt biztosítanak, amennyiben valaki a mobiltelefonján bemutatja az oldal alján található kupont. A kedvezmény mértéke szabadon meghatározott és bármikor módosítható. Jelentős reklámértékkel bír – még akkor is, ha sokan elfelejtik igénybe venni.
(Mobilkuponok önálló webcíme: www.mobilkuponok.hu)


Önálló szolgáltatás, termék, vagy kampány (Webshop) oldal:
Különálló oldal, ahol azonnal meg is lehet rendelni a terméket, vagy szolgáltatást. Többek között a szigorú adatkezelésre, webshop üzemeltetésére vonatkozó, kötelező szabályok, ÁSZF, illetve egyéb kötelezettségek hátterét biztosítjuk – mivel a Hírnök Médiának is van saját webshopja. Egy önálló webshop indítása nem mindig éri meg, hiszen van, akinek elegendő lenne néhány termékre, vagy szolgáltatásra, esetleg csak egy-egy kampányra, amelyeknél ugyanúgy minden szabályt és kötelezettséget be kell tartani. Erre alakítottuk ki a lehetőséget, hogy partnereink termékét, vagy szoláltatását önálló oldalon jelentessék meg, ahol közvetlenül meg lehet rendelni (osztani, népszerűsíteni). A termék, vagy szolgáltatás díját közvetlenül fizethetik nekünk, amelyet számlázunk és az összeget megbeszélés szerint továbbítjuk, vagy a megrendelést továbbítjuk, amely alapján felvehetik a kapcsolatot a megrendelővel. A rendelés visszaigazolás után válik hivatalossá (vagyis, ha pl. elfogy nem reklamálhatnak). Arra is van lehetőség, hogy teljes honlapot, vagy webshop oldalt készítsünk (Bővebb információ honlap készítéssel kapcsolatban: www.hml.hu)

Bemutató cikk, PR riport készítése:
Újságíró-szerkesztőnk készít egy reklámcikket, amelyben bemutatkozhat, illetve bemutathatja vállalkozását (mikor indult, mi volt az alapötlet, hányan dolgoznak, mik a távolabbi tervek stb.), akár fotókkal kiegészítve. Nem létezik olyan kicsi vállalkozás, amely számára nem előnyös egy ilyen bemutató. A reklámcikk által a leendő ügyfelek egy vállalkozás, vagy üzlet működésébe is beláthatnak, ami által például kisebb üzletet sokkal közelibbnek érezhetnek, a nagyobb vállalkozásoknál pedig egy-egy komolyabb üzlet megkötésénél hamarabb választanak olyan céget, amelyről többet tudnak, illetve a cikk által már ismerik is. Gyakran keresnek a Google segítségével is információkat a leendő partnerek, vásárlók, s egy jól megszerkesztett bemutató cikk alapján kétségtelen a választás. Bármely vállalkozás értéke, megítélése jelentősen nő, mindamellett sok esetben, akár a választást is megkönnyítheti, hiszen egy ilyen bemutatkozás által a bizalom is erősödik.  „A pr-cikk mint szervezeti kommunikációs műfaj és módszer nagy előnye, hogy kölcsönös előnyökön alapuló kommunikációt testesít meg a kapcsolatok tudatos szervezése révén: célja az egyének, szervezetek és környezetük közötti megértés és bizalom megteremtése, fenntartása.” (Wikipédia) – Alap: 1 600 karakter + 3 fotó

Bemutató cikk, riport folyamatos megjelenése önálló oldalon: 
A bemutató cikket különálló oldalon elérhetővé tesszük Hírportálunk a www.hirnok.hu honlap témakör szerinti rovatában.

Youtoube reklámspot összeállítása: 
Reklámfilm segítségével is lehetőség van partnereink népszerűsítésére, amelyet a címjegyzék oldalon is el lehet helyezni. Egyszerű és olcsó megoldás, ha vágó munkatársunk az előre felvett anyagból reklámfilmet készít. Megfelelő tudású és beállítású mobiltelefonnal már profi minőségű felvételeket lehet készíteni, amelyből készülhet összeállítás. Természetesen lehetőség van profi reklámfilmek készítésére is, amelynek díját külön ajánlat alapján tudjuk megadni.


Több megjelenés, akciós ajánlat esetén kedvezményt tudunk biztosítani – kérjen ajánlatot a fenti űrlap segítségével, vagy a 06-70-257-8766 számon!


Hírnök Siker Klub

1992-ben alapított kiadónk igen jelentős kapcsolatrendszerrel és rengeteg partnerrel büszkélkedhet, ezért az elmúlt évtizedek tapasztalatait összegyűjtve létrehoztuk a Hírnök Siker Klubot. Egy olyan közösséget, amelynek tagjait alapvetően kiemelt ajánlatokkal, extra akciókkal támogatjuk, de többek között a vállalkozások egymás közötti kommunikációját is segítjük.  Részletek ITT


GYIK / Tippek

Amennyiben elhelyezek egy szolgáltatást játékra, megoszthatom én is a sajátomat is?
Természetesen meg lehet osztani, sőt ajánlatos, hiszen éppen az a lényeg, hogy az adott lehetőség minél több emberhez eljusson. A saját terméket, vagy szolgáltatást korlátlanul meg lehet osztani, csak a jelentkezés tilos a saját termékre / szolgáltatásra. A többi termékre és szolgáltatásra is ugyanúgy pályázhatnak, mint bárki más.

Mennyi embert érhet el a játék?
Nehéz behatárolni, sőt tippelni is, hiszen rengeteg tényezőtől függ. Egy-egy megosztást minimum 100 ember láthat (bár sokaknak 500, vagy ezernél is több ismerőse van, nem számítva a csoportokat stb.). Vagyis, például 10 megosztás minimum ezer, de akár tízezer embert is elérhet célzottan! A megosztás mellett sokan vannak, akik csak megnézik a terméket, szolgáltatást és továbbmennek, esetleg később visszatérnek, vagy csak vásárlás, illetve a szolgáltatás igénybevétele miatt felkeresik. Önmagában már ez is jelentős reklám.

Miért érdemes kampányt indítani?
A marketing és a hirdetés minden vállalkozás és fejlődés alapja. Természetesen, nem mindegy hol jelenik meg és milyen célközönséghez jut el. Játékos honlapunknál azért is határoztuk meg a jelképes, 10 százalékos fizetési határt, hogy valóban azokat az érdeklődőket lehessen elérni, akik az adott termék, vagy szolgáltatás célközönsége. Honlapunk látogatói a megosztással, ajánlással „fizetnek” a lehetőségért, hogy jelképes áron, majdnem ingyen kapják meg a terméket, vagy szolgáltatást. A közösségi oldalak ereje jelentős és a megosztások által rengeteg embert lehet elérni. Az alap megjelenés már önmagában jelentős reklámértékkel bír, még azok számára is, akik csak megnézik a hirdetést és nem játszanak. Természetesen a reklámok által a hírnév és a megbecsülés is jelentősen növekszik.

Mi az értékhatár?
A hirdetési felületnek fix ára van, amelyre minden partnerünk saját lehetősége, illetve az általa meghatározott promóció mértéke alapján helyez el terméket, vagy szolgáltatást, a minimálisan meghatározott 5 000 Ft-os értékhatár felett. Az emberek többsége szeret játszani és minél magasabb érték a cél, annál nagyobb a promóciós érték is, hiszen annál többen pályáznak rá.

Bármit lehet elhelyezni?
Célunk, hogy a lehető legtöbbféle termékre, vagy szolgáltatásra lehessen pályázni, illetve azonnali kedvezményt adni. Nincs keretek közé határolva, viszont nem mindenáron, ezért  fenntartjuk a jogot, hogy visszautasítsunk megrendelést.

Miért érdemes extra kedvezményt adni?
A megjelenés önmagában jelentős reklám, amely által sokan már azonnal is igénybe vennék a lehetőséget, vagy megvásárolnák a terméket. Bár kezdetekkor nem terveztük, a visszajelzések alapján rájöttünk, hogy az extra kedvezmények legalább annyira népszerűek lesznek, mint a tized ár játékos megcélzása. A figyelem felkeltésével és az azonnali kedvezménnyel gyors döntésre, vásárlásra, illetve a szolgáltatás igénybevételére ösztönzi a honlapunkra látogatókat. A legtöbb termék, vagy szolgáltatás esetében a szerencsés nyertes szívesen veszi a nyereményt is. Az extra kedvezmény által, további reklámvonal erősíti a vállalkozásokat. Mivel extra kedvezményként hirdetjük, az átlagostól jelentősen magasabb mértékű engedményt lehet elhelyezni, amely termékenként, illetve szolgáltatásonként változó.
Az extra kedvezmény nem tartozik a megjelenési díjba, mert fenntartjuk a jogot annak eldöntésére, hogy valóban extra, átlag feletti, vagyis kiemelt a kedvezmény.

 

Nem baj, ha nem a környezetünkből, hanem például az ország másik feléből jelentkeznek?
Minden plusz megosztás és jelentkezés a hirdetést, vagyis a vállalkozást népszerűsíti. A legtöbb embernek az ország minden területén vannak ismerősei, így főként nincs káros, vagy felesleges megosztás. A szolgáltatások igénybevétele, vagy a termék átvétele többségében helyhez kötött, ezért kiemelten kérjük, hogy olyanra jelentkezzenek, amit át tudnak venni, illetve könnyen fel tudnak keresni. Aki nem tudja, vagy nem akarja átvenni nem veszít semmit, ugyanúgy, mint a cégek, akik számára csak pluszt jelent minden megosztás.

 

 

  • 2
    Shares